Telekommunikáció
Inbound (bejövő) hívások fogadása (operátor, IVR)
Az utóbbi években egyre több cég ismeri fel az ügyfélszolgálat működtetésének gazdasági hasznát.
Valamilyen ügyfélszolgálati csatorna kialakítására, vagy fejlesztésére minden cégnek szüksége van, ha meg akarja tartani ügyfeleit.
♦ kihelyezett telefonos ügyfélszolgálat
♦ bejövő információs vonal üzemeltetése
♦ ügyfélszolgálat promóciós akcióhoz
Outbound (kimenő) hívások indítása
A személyes és közvetlen kapcsolatfelvétel miatt az egyik leghatékonyabb marketing eszköz, amely igen széles körben alkalmazható.
Telesales:
♦ értékesítés előkészítés (érdeklődés-generálás, minősítés, időpont-egyeztetés)
♦ direkt értékesítés
♦ Dm kampányok telefonos lekövetése
Piac- és közvéleménykutatás:
♦ piacfelmérés
♦ konkurencia-analízis
♦ termék/márkaismertség
♦ reklámhatékonyság-vizsgálat
♦ elégedettség-vizsgálat
A vállalkozás részt vesz a Waldorf Diákmunka Programban:
Az alábbi munkát kínálja:
A BDC Kft (Fővárosi Közszolgáltató vállalat telefonos ügyfélszolgálata) felvételt hirdet telefonos ügyfélszolgálati munkatárs munkakörbe.
FELADATOK:
– A Társaság központi telefonszámára, beérkező lakossági panaszok, megkeresések, reklamációk fogadása, rendszerezése, nyilvántartásba vétele
– Válaszlevelek előkészítése, visszajelzési határidők fokozott figyelemmel kísérése
– Szakterületekkel szükséges egyeztetések lebonyolítása
– Napi, Heti jelentések, adatszolgáltatások összeállítása.
ELVÁRÁS:
– Legalább középfokú végzettség és hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
– Nagyfokú precizitás, monotonitástűrés
– Kiváló kommunikációs képesség.
ELŐNYT JELENT: hasonló területen eltöltött szakmai tapasztalat
TUDNIVALÓK:
– A foglalkoztatás a Normafánál teljes munkaidőben történik.
Lehetőség van részmunkaidős foglalkoztatásra is de min. 6 óra munkavégzés szükséges.
– Fizetés megegyezés szerint, próbaidő után cafeteria juttatás.
AZ ÁLLÁSHELY AZONNAL BETÖLTHETŐ!
A bérigény megjelölésével ellátott önéletrajzokat a szabo@business-data.hu e-mail címre várjuk folyamatosan. A jelentkezés során a levél tárgyában kérjük feltüntetni: „Ügyfélszolgálat”.
– Helyszín: Cím: H-1121 Budapest, Konkoly Thege Miklós út 29-33.